CITAT (Reserv @ 11-12-2005, 18:44)
Jag hoppas verkligen att alla ni som använder uttrycket "klappa på magen" inte menar "klappar". För det första så är inte gravida kvinnor nån sorts jycke som ska klappas för att få uppmärksamhet, inte heller är dom allas tuttinuttobjekt heller, sambon avskydde alla som kom fram och pratade babyspråk med henne och magen. kan väl erkänna att jag älskar att smeka en högradigt gravid mage och lura den lille/lilla att sträcka på sig eller ge en lätt spark i handflatan, det slår aldrig fel, men jag får alltid småttingarna att reagera. Men man går juh inte fram till vilt främmande kvinnor och börjar talla på deras magar inte.
Jag håller helt och hållet med dig Reserv. Man går verkligen inte fram till främmande kvinnor och klappar på deras magar bara för att de är gravida. Inte fanken gör man något sånt när de inte är gravida.
Jag vet inte hur många utbrott tjejen fick på folk som kom fram och skulle känna. Det är ju inte som att gravida kvinnor är allmän egendom som vem som helst kan klappa på.
Latmask, jag tycker du har en jättefin mage och det ser verkligen ut som att det är dags när som helst för dig!