CITAT (Reserv @ 15-12-2005, 18:54)
CITAT (Ophelia @ 15-12-2005, 18:11)
. Får du fler PM så hänvisa till mig så ska jag göra processen kort med fanskapet.

Helt fucking otroligt att inte
du Ophelia fått elaka pm

Du som ska "göra processen kort med fanskapet", "moona ihjäl" folk du ogillar och skriver "dumma människa" när du inte tycker att nån fattat som du

Näe, jag tycker inte att du är värd att få såna pm, men man kan juh undra varför inte du får såna när Gillan och Felix matte får, dom som är så gulliga och rara. Eller sitter nån elak jävel och känner på sig att aha, den människan verkar inte må så bra nu, då kan jag passa på att jävlas lite? Du är skön Ophelia, rakt på sak, helt i min smak
Och till snöflinga, pm behöver juh inte spåras, det står vem som skickat dom..........eller kan man kringå det på nåt sätt? Nån som vet?
Tack Reserv! Du är alltid så vänlig

Jag tror att det kan bero på att både Gillan och jag är ganska "öppna"... jag har många ggr fått frågan hur jag kan vara så öppen och utlämnande.... det är sån jag är och alltid har varit.
Kan berätta en grej från Rehab, vi var ett ganska stort gäng "patienter" plus en läkare, sköterska , sjukgymnast, arbetsterapeut, dietist och farmaceut. Vi ombads ställa frågor och berätta om vad hinder och besvär som sjukdomen orsakat oss.
Det var ganska tyst i salen... tills jag sa att just toalettbesöken kunde vara lite jobbiga pga att jag ofta drabbades av muskelkramper och då är det liksom lite svårt att torka sig.
Döm om min förvåning när alla berömde mig för att jag vågade prata om sånt... till o me doktorn tyckte att jag var "modig"
Men herregud... alla går på toa varje dag...flera ggr till o me.