Ni vet ju alla vid det här laget, att det här inte är min årstid. Dessutom finns en person i min omedelbara närhet som gjort att tre familjer befinner sig i totalt kaos. Det gör ju inte att man mår bättre precis.
Här finns hela det känslomässiga spectrat representerat, sorg, ilska, maktlöshet, frustration, förbannelse, bedjan till högre makter, ja allt ni vill.
Ovanpå detta får jag ett pm, där en person frågar mig om jag snart inte skall förstå att jag inte är välkommen här på Odla. Självklart blir jag schockad, arg och ledsen. Men det värsta är ju att man börjar fundera på om det är sannt.
Hade jag mått bättre psykiskt, hade jag kanske kunnat ta det för vad det är, helt enkelt en person som inte gillar mig.
Det värmde oerhört när jag läste alla era inlägg och alla pm jag fick. Förlåt att jag inte svarat på alla. Jag har helt enkelt inte orkat, men hoppas att det duger att jag tackar er här.
Tack allihopa/Gillan
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
|