CITAT (Fenja @ 18-12-2005, 23:50)
Ett jävla sätt att behandla medlemmar, då alla torde ha rätt att både skriva och få gehör får vad de tycker.
Men det är visst ok att frysa ut vissa medlemmar bara de flesta "skapagodstämningmedlemmarna" tycker det *kräks*
Mvh
Fenja
Vadå behandla? Att alla får skriva vad dom vill, visst, till vissa gränser, men att alla dessutom skulle få gehör på det också är att kräva lite väl mycket. Ingen är utfryst av mig i alla fall, och inte av nån annan heller för den delen som jag märkt. Men däremot så måste väl i rimlighetens namn alla som inte samtycker till nåns åsikt även få ha sina egna åsikter på print, eller gäller det bara dom som du anser va´värda att skriva här? Om ni nu är så missnöjda med hur odla sköts så fattar jag inte varför ni inte söker er till andra fora istället, med det så menar jag inte att ni inte skulle va´välkommna här, det är juh en egenvald handling. Att sen klaga på hur odla sköts tycker jag är rätt så rutten stil det med, det är som att kritisera Ingemar och Göran och förringa deras fina arbete dom läger ner på det här för att försöka va´så många som möjligt till lags. Man kan inte va´alla till lags, men det är högst frivilligt att gå in och läsa i dom olika avdelningarna.
Till slut Fenja, om du mår illa och kräks, du kanske har drabbats av vinterkräksjukan eller har du gjort en graviditetstest?