CITAT (Fenja @ 19-12-2005, 00:01)
Jag menar att Smekajsa har rätt att säga vad hon tycker och ändå bemötas med respekt. Det här citerandet är ungefär som när samma gäng ägnade sig åt att tramsa bort trådar. Det är botten av dem, tycker jag. Att "spamma" bort vissa medlemmars inlägg är inte tillåtet sa Ingemar sist och det torde gälla nu med, även om minnet uppenbarligen är kort hos somliga.
Mvh
Fenja
Men är det inte så att vi alla kan/får uttrycka vad vi upplever! Nu sitter ju DU och talar om vad som ska vara rätt och fel här. Varför gör du det? Vad är det som gör att du inte förstår att det faktiskt finns en hel hög (uppenbarligen) som inte håller med det första inlägget? Vad är det som gör att du tycker det är resepktlös att inte hålla med i ett inlägg? Tycker inte du att det är mer respektlöst av dig att visa din brist på resepkt att inte acceptera att vi är några som inte alls håller med OCH vi vågar uttrycka det VI upplever?
Det är ju inte alls fråga om spamming, varje fall var det inte det från min sida sett. DU kanske har hekl andra erfarenheter och använder dig av sådant när du misstycker men lägg inte över det på andra. Om det inte är tillåtet så tycker jag att du omedelbart mailar Ingemar och talar som för honom att vi spammar. Det är då upp till honom att utreda detta och vill han så får han väl stänga av oss/mig. Vad som är botten är inte att folk uttrycker sin åsikt i ett inlägg utan det är sådana människor som du (ja jag vågar peka ut en person för jag gillar inte att vara undanflyende) som sedan ska komma och tala om vad du TROR pågår. Jag skulle uppskatta om du frågade först "Var det på rent jävelskap som du, i mitt tycke, spammade?" I fortsättningen går det alldeles utmärkt att fråga mig det via ett PM eller på annat sätt.
Men nu är det jul och jag väljer att inte fortsätta diskutera detta fr o m nu. Alla har vi det stressigt med godiskok, bullbak och skinkösning.