CITAT (stina @ 17-01-2006, 16:56)
Igår var jag och tränade Aerobics 2. Det är en väldigt dansinspirerad klass med mycket snurrar och hopp. När vi snurrade blev jag så himla yr!! Jag brukar inte bli det utan trodde det var mina nya sulor som gav mig dålig kontakt med golvet så jag slet ut dom. Det hjälpte inte!!! Nu undrar jag om jag inte hade lågt blodsocker och att det var därför jag var yr....
Jag tycker det är svårt att veta hur mycket "mer" jag ska äta när jag tränar. Eftersom jag varit överviktig är jag livrädd för att gå upp i fettvikt igen och är alltså lite skraj för att öka matintaget. Någon som har någon kommentar ang detta????
Drack du tillräckligt? Annars brukar yrsel inte bero på något farligt i de allra flesta fall.
Det där med mat och träning brukar vara så att det krävs ganska mycket mer träning än vad man tror för att förbränna minsta lilla. Det finns tester på I Forms hemsida där man kan beräkna hur mycket man måste motionera i olika former för att göra av med det man ätit. Det är häpnadsväckande hur mycket du måste träna alltså för att göra av med det där lilla goda.