Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hittade en vacker filt ute i en park, samlaren inom mig vaknade genast:)
          silos
          Inlägg 20-01-2006, 11:14
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Häromdagen då jag var ute på promenad med vovvarna gick jag genom en park och där såg jag en filt liggande i en hög men tänkte;inte kan jag ta den men men jag var bara tvungen och återvända och kolla på filten som var sååå vacker men hade legat säkert ett bra tag på marken.

I alla fall så tog jag filten med mig under armen i en frusen hög och vovvarna var väldans nyfikna biggrin.gif

Senare tvättade jag filten på 40 grader men den luktade fortfarande "utelukt" så jag tvättade den sen i 60 grader och då luktade filten rent biggrin.gif men hade blivit lite förstört men vovvarna älskar att "boa" sig i filthögen biggrin.gif

Ni kan inte ana vad mycket man kan hitta ute biggrin.gif laugh.gif tongue.gif

Det finns nog en "Bag-lady" inom mig eller vad tror ni andra???

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          ingrid fuxwall
          Inlägg 20-01-2006, 19:54
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 4 792
          Medlem nr: 5 891

Solis, jag tror detta ämne är lite laddat - att man kan ha svårt för att erkänna att man plockar upp något och återanvänder det.

Men jag erkänner gärna att de vantarna jag hittade för några år sedan värmde mina händer under många hundpromenader wub.gif Var de nu tagit vägen har jag inte en aning om, kanske jag tappade dem och de nu bor hos någon annan biggrin.gif

ingrid

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 21:59

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon