CITAT (Floppy @ 23-01-2006, 19:07)
Jag har väl aldrig sagt att jag har ett jobb...läs ordentligt innan du svarar ...tack... det är svårt att förklara min situation...men jag har skrivit ner lite grann och det känns som att jag blir påhoppad av dig...
Jag skrev att jag har än så länge blivit bra bemött...men de funderar på att flytta över mig till sjukbidrag (eller vad det nu heter)...det som ger en 64% i inkomst...och det kan ingen mäniska leva på om man inte hade en super bra sjukpenning tidigare...
Lönebidraget är bara viss tid...sen då???...det finns inte en kotte som vill anställa en som har diskbrock och 'rosthål' i knäna och är sjukskriven till och från...
KLART SOM F*N ATT JAG RÖSTAR...sluta å klanka ner och tro det värsta om mig TACK...du känner mig inte...
Ångrar att jag skrev nått här överhuvudtaget...

Du har då möjligheter att ansöka om bostadstillägg för pensionärer och se evter om du har möjlighet till avtalsförsäkringsr samt att plocka ut egna privata försäkringar om du har. Jag tycker det är ett förbannat jävla gnäll helt enkelt. Du har betydligt bättre förspänt än vad en helt frisk ung människa har i dagsläget. Finns inte en suck att en ung människa ens skulle kunna få möjlighet att få hjälp till arbete via bidrag. Det gör mig så förbannad att sitta och läsa allt gnäll och missriktat skit.