CITAT (Fenja @ 24-01-2006, 18:25)
CITAT (Scrollan @ 24-01-2006, 18:12)
Säg mig, Fenja, hur kommer det sig att du avlar på huskatter, när det redan finns så många hemlösa huskatter på katthemmen?
DET har jag redan svarat dig på, sedan du började pm:a mig och ifrågasätta detta! Du får GÄRNA lägga ut mina svar här.
Vad är det förresten för skillnad på att ifrågasätta dina val, det var ju precis det du började göra med mina när du pm:ade. Eller hur? Var ville du komma med dina pm?!!
Jag har INTE jämfört dig med rasister, jag undrar bara om det är samma mekanik som ligger bakom kanske... Och jag tycker innerligt illa om det rassnobberi som du representerar.
Mvh
Fenja
Nej, Fenja, jag lägger inte ut privata pm eftersom jag inte tycker det är okej emot den som författat pm:en att göra det.
Men du får självklart lägga ut dina egna pm här om du vill.
Jag har
aldrig ifrågasatt dig, din avel, ditt val av dina katter i pm:en.
Däremot så ställde jag en del nyfikna frågor, som du så gärna svarade på via pm:en.
Jag tror att hade du känt dig ifrågasatt av mig, så hade du nog inte varit så trevlig i pm:en, som du faktiskt var.
Fenja, jag förstår faktiskt inte varför du tänder på alla cylindrar, om allt är i sin ordning?
Och om du nu inte är ute efter att ha en renrasig katt själv (jag antar att du inte är det eftersom du kallar det för "rasnobberi") så blir jag fundersam över hur det då kommer sig att du väljer ut en birma att para din huskatt med? Det är kanske bättre att para din huskatt med en annan huskatt, då lär avkommorna knappast likna birmor.