Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
ACNISTUS AUSTRALIS "mini änglatrumpet" BLÅ
Är det någon här som har någon aning om var man kan få tag i sådana frön? Jag vet att de säljs på tradera men de verkar vara sådana "fantasi priser"på dessa frön
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
Antal inlägg: 400
Medlem nr: 6 987
Hejsan!
Jag har acnistus australis frön som jag tagit hem från england (chiltern) över om du vill ha. Har lagt ut på tradera och håller med dig om att det blir fantasipriser många gånger... Och det är verkligen inte vad jag vill, utan jag byter mer än gärna frö med någon.
Så vill du ha så är mitt pris 19 kr för 10 frön, om vi inte hittar något att byta med. Jag har både blåa och vita frön.
Men skulle det vara så att du/ni vill beställa från chilterns så hojta till för då kan vi göra det ihop. Har nämligen lyckats få en rabatt-check på 20% (och det är aldrig fel).
Föresten, om du vill gå in och kolla på vad jag har via Tradera. Sök på mitt nick "marskattan". Allt jag har där kan jag mer än väl tänka mig att byta, eller sälja billigt och "utanför" Tradera så att säga.