CITAT (forget-me-not @ 27-01-2006, 19:44)
CITAT (cic @ 27-01-2006, 19:41)
CITAT (forget-me-not @ 27-01-2006, 19:38)
Vad är det som säger att den som lämnat Odla går in här och läser? Det är du som förmodar att Scrollan fiskar efter uppmärksamhet. Men sanningen är att du har inte en aning om hur det ligger till, eller hur?
Inte du heller kanske..?

Inte jag heller vadå? Vet sanningen menar du? Nej, det gör jag inte. Jag vet inte sanningen. Men jag påstår inte heller att jag gör det. Till skillnad från Rossi.
Sanning? Nej, det har jag aldrig sagt att det är för det vet varken du eller jag. Men det var en kvalificerad gissning och det är min åsikt och den står jag för.
Det är rätt många som har skrivit liknande inlägg där de säger att de ska sluta och om jag minns rätt så är det bara en av dem jag känner till som har "hotat" med att lämna Odla som inte setts till här inne efteråt. Huruvida den personen sen har varit inne och tittat igen efteråt vet jag inte.
Däremot kan man ju med säkerhet säga att de som kommit med tomma hot och ändå stannat kvar definitivt har tittat in (eftersom de ju kom tillbaks).
Så statistiken talar för att den som skriver "lämnainlägg" går in och tittar och ser vilka svar man har fått.
Du behöver inte tycka samma som jag. Det är helt OK. Jag ger uttryck för min åsikt och du för din.