Och där brann den sista stubinen!!!

En handfull fruntimmer i den här tråden läser inläggen som fan läser bibeln. Evgeni säger inte att du Rossi ifrågasatt hennes närvaro, hon säger att du ifrågasatte pm:et, ska det va´så förbannat svårt att fatta? Att en handfull fruntimmer sen inte fattat att Scrolan vart jädra påhoppad av Fenja, beror väl också på hur man läser har jag förstått. Fenja ifrågasatte varför hon skulle köpa två kattungar för 12000 kronor, istället för att köpa två katthemskatter för 2000 och donera resterande 10000 till katthemmet, för det finns juh så många hemlösa katter. Och det tycker ni, den handfulla delen av fruntimmer är helt okay och i sin ordning? Inget att bry sig i? Att vi sen ställer motfrågan då, varför Fenja avlar på huskatter när det redan finns så många hemlösa huskatter, då tycker den handfulla delen att det är "stackars" Fenja som vart taskigt bemött. Sen vart jag så in i helvetes less när hon, för vilken gång i orningen, ifrågasätter min manlighet. Va´är det hon insinuerar? Att jag är homosexuell eller?
Rossi: "Om någon anklagar mig för något som inte är sant så blir jag med rätta förbannad. Det är helt OK att ha olika åsikter, men falska anklöagelser är något helt annat"
Har du ensamrätt på att bli förbannad? Jag försvarar dom jag gillar om dom blir taskigt bemötta. Jag personligen skulle inte skriva här förrän Scrollan va´tillbaks på banan, och det är juh liiiite svårt att veta om hon är tillbaka om jag inte går in och kollar då och då. Och jag kan bara säga fy fan för hur diskussioner mellan fruntimmer kan se ut, sånt här trodde jag tillhörde skolålderns tjejbråk, men ni beter er inte ett förbannade dugg bättre. Med dessa ord blir jag antagligen avstängd, men nu har jag fått lätta lite grann på trycket, så det får det va´värt.