CITAT (Rossi @ 27-01-2006, 23:08)
CITAT (Evgeni @ 27-01-2006, 23:04)
Jag fick ett Pm som ifrågasatte min närvaro här. Och, ja,
jag vet att du ifrågasatte det också. Du ville ha bevis för
att det överhuvud taget hänt.
Stopp och belägg nu! Bara för att inga missförstånd ska uppstå så måste jag klargöra att jag aldrig har ifrågasatt din NÄRVARO här på Odla. Man kan tolka dina rader så.
Det som hände i den förra tråden var att du beskrev en händelse där du kände dig påhoppad men jag hade svårt för att ta ställning till eller ge dig den bekräftelse som jag nu tolkar att du behövde eftersom jag bara hade hört din version. Jag skrev också att det är möjligt att jag är yrkesskadad - jag jobbar med juridik och är van vid att höra båda parter innan jag tar ställning.
Så här skrev jag i den tråden som Evgeni refererar till:
"Sen så hade jag nog velat se det där PM:et eller åtminstone citat av innehållet innan jag kan uttala mig om hur elakt det är. Är man inne i en känslig period så ska det inte mycket till för att man ska explodera och tolka allt till det värsta. Nu säger jag inte att Evgeni har feltolkat någonting men vi har ju bara hört hennes version och åtminstone jag skulle vilja ha alla fakta på bordet innan jag diskuterar frågan. Och kanske framför allt också - ligger det någonting MER bakom det hela? Om ett elakt PM har skickats - är det helt oprovocerat eller ligger något annat bakom som bara de involverade känner till?
Det finns för många frågetecken här för att jag ska kunna ta ställning. "
Vad lätt du slipper undan Rossi
Du reagerar som en furie, Och tycker att jag är
oförskämd. - Jag ber dig om ursäkt, inte för ditt ut-
talande om pm;et jaf fick, utan för att jag uttryckte
mig fel igår.
Men fortfarande har jag inte fått nån som helst respons från
dig, varken vad det gäller ursäkten eller hurvida du är
kategorisk eller inte.

, Jag trodde faktiskt att
man var två i en ordväxling

/Gillan
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!