Jaha, jag trodde du menade att Expressen var rasistisk

Blev för övrigt förvånad över hur vettigt Björn Ulvaeus skrev. Inte att det var vettigt, utan för att han skrev, menar jag. "ABBA" brukar ju inte sticka ut hakan så ofta politiskt. (
http://expressen.se/index.jsp?d=1180&a=517228 )
Det finns många idioter på Flashback, men de flesta av forumena (eller vad man ska kalla det) är befolkade av i huvudsak vettiga människor. Eller åtminstone rätt normala människor. Eller vanliga.
För den som undrar så är Flashback från början en tidning, som sedan expanderat till nyhetsbrev med över 100000 läsare (nordens största), och sedan flera år även ett internetforum där man kan diskutera i princip ALLT. Husdjur eller hur man bäst lurar telefonbolag på pengar. Eller vem den där idrottstjärnan som åkt dit för hustrumisshandel är, när vanliga media inte vill "hänga ut" fähunden.
Flashbacks motto är hämtat från deklarationen om de mänskliga rättigheterna, artikel 19 :
"Alla har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för alla att utan ingripande hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags media och utan hänsyn till gränser."Ursäkta om jag drog ämnet en smula off-topic, men jag menar att Flashback inte är ett rasistiskt forum, även om säkert flera som skriver där är rasister, idioter, djurvänner, humanister, potatisfetischister eller annat underligt folk.