Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Om födelsedagsfunktionen, som vi kan fylla i på forumet
          Eva Swahn
          Inlägg 28-11-2002, 01:09
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 752
          Medlem nr: 300

Om födelsedagsfunktionen som vi kan fylla i på forumet:
          så tror jag att fler hade fyllt i den om det räckte med att fylla i just datumet och slapp uppge vilket år man är född.

För det är ju d a t u m e t som roligast att vidarebefordra – och få hälsningar från sina "gröna" kompisar. Vilket år man är född kan ju kvitta. Det blir så naket då samt verkar så officiellt på något sätt.

--------------------
          Eva i zon I

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Helen i Skåne
          Inlägg 28-11-2002, 13:49
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 817
          Medlem nr: 33

Självklart Annelie!

Jag har inget problem med att hantera sådant som att en del INTE, av olika skäl, vill berätta hur gamla/unga de är.
          Så länge man gör/inte gör det för att man SJÄLV väljer det, inte för att det finns en osynlig "lag" som man känner att man måste följa för att man uppnått, eller inte uppnått för den delen, en viss ålder. En del människor tycker att man kan vara för gammal för att köra moped när man fyllt 30, eller att gå på disco när man fyllt 40 eller bli kär vid 70. De människorna har "bestämt" att det finns åldergränser för sådana aktiviteter. Man ska inte falla i den fällan att man sväljer det och slutar köra moppe för att man blivit "för gammal" och tror att folk ska prata. Det är bara jag själv som kan avgöra om jag är för gammal eller tillräckligt ung och jag ska göra det som känns bra för mig. Tänker på Alice Timander...

Tror vi, egentligen, pratar om varandra Annelie. De filosofiska resonemangen kan nog fortsätta i evighet men det kanske alla här tröttnar på till slut... laugh.gif

Helen i Skåne

--------------------

Vänliga hälsningar Helen i Skåne

Citera

Inlägg i den här tråden

SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-07-2025, 12:46

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon