CITAT (Tufsan @ 07-02-2006, 21:57)
Vad då varningar för bilder

Hur låg nivå kan det bli egentligen, men det är som det verkar vara på det här forumet, trådarna ballar ur fullkomligt. Man är ju här frivilligt och efter det här kommer jag att välja att gå någon annanstans.
Bye, bye
P.S Det beror inte på djuren utan människorna

Tagga ner lite Tufsan. Det finns faktiskt människor i detta landet som har fobier som de inte kan rå för. Däribland dessa finns de som har ormfobi och kan bara inte se en bild på ormar utan att bli nästan intill hysteriska.
Det finns även människor som inte tål att man pratar om katter eller ser bilder av en katt utan att få en allergisk reaktion. Även spindlar.
Detta har inte med att trådarna ballar ur utan det har med respekt mot dessa människor och då kan man förvarna om det innehåller t.ex. en orm i inlägget.
Vi har ju katttråd och hundtråd och respekterar man dessa trådar som tyvärr inte alla gör så kunde dessa människor slippa sina fobier.
Men har man inga fobier själv så är det svårt att sätta sig in i det, personligen har jag det inte men har i min bekantskap de som har så jag vet.
Tag hänsyn och visa respekt när vi önskar att det skall anges om det är orm eller spindel i inläggen.