CITAT (Azeman @ 10-02-2006, 12:19)
CITAT (silos @ 10-02-2006, 12:15)
Hur vore det om du började med att först älska dig själv med ALLA dina sidor

:wub: :wub:
Om du nu upplever att alla är emot dig så kan du vara säker på att det finns ett budskap inuti detta till dig själv och DET är mycket smärtsamt att ta reda på!
Många människor skyller hellre på alla andra;än tar rada på vad som döljer inuti en själv. Jag vet;eftersom jag gjort det tidigare i mitt liv
Men jag hade kraften,tack gode Gud, att ta till mig budskapen men det tog många många år men det har varit värt all smärta!!!
DU ÄR VÄLKOMMEN HÄR

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Jupp jag vet det. Och håller på och försöker att ta reda på vad det är för fel på mig. Går just nu hos psykologen, en utredning, där det visar vad jag kan ha för fel på mig.
Förutom att jag är handikappad och cp-skadad och kraftig överviktig.
Nu på tisdag får jag en del svar om mitt psyke. Har väntat sen i december. Utredningen har jag gått på hella hösten. typ sen sen sommarn. Min läkare sa att jag var ett mkt svårt fall. Så får se vad psykologen säger.
Då tackar jag dig då. Eller som man säger på japanska:
Arigatou gozimasu - Tack (gozimasu - så mycket)

Men som jag känner så är det bara några här som vänliga själar (dit räknas så klart även du)
Men hjärtegullet

du behöver verkligen sluta med att klanka på dig själv;för du förstår att när du ser på felen hos andra titt som tätt så är det ENDAST dig själv som du klagar på!!!!
Du behöver absolut ta dig själv in i ditt hjärta hur du än är eller ser ut;för det är hos dig själv som healingem startar:acceptera dig själv med ALLT, så skall du se att det börjar sakta förändras och du kommer att älska livet,människorna,djuren,naturen:ALLT och inte bara en del av allting d.v.s. djuren som du nu beskriver det.
ALLA är vi del av ALLT och hör ihop