CITAT (andersen @ 25-02-2006, 09:56)
CITAT (Gossen Ruda @ 25-02-2006, 09:47)
Det är jätteroligt, tråkmåns. Humorn är oslagbar när det gällar att bekämpa ont av olika typer. Hade kongressen gapskrattat åt Bush när han presenterade planerna på att angripa Irak hade det inte blivit nåt krig.
Tråkmåns? vi kanske står in för en massdöd utan motstycke! Och ang IRAK så hadde det väll varit bättre om det inte hadde blivit något krig,eller hur?hundra tusentals människor har dött i det kriget, för att inte tala om alla barn och sjuka som inte fick något läkemedel innan kriget bröt ut, USA har många liv på sitt samvete där.
Jaja, synd att du skall missförstå allting. Hur du kan få mitt exempel till att jag gillar Irakkriget övergår mitt förstånd. Men å andra sidan håller jag inte till på den yttersta vänsterkanten i politiken som du verkar göra. Du har ett USA-hat som förblindar dig ibland. Beträffande läkemedlen som inte inköptes före kriget så var det Saddams fel. Han hade pengar och tillåtelse att köpa men satsade allt på vapen. USA:s fel? Nu återgår vi till att skratta bort influensahotet. Ha-ha-ha-ha-ha-ha.