CITAT (amaira @ 06-03-2006, 15:31)
Du e ju inte klok! :unsure: Var får du allt ifrån? :wacko:
Jag tänker inte "anmäla" nåt eller nån, vad ska jag göra det för!!! ???
Jo, du har både sårat och kränkt mig, och fortsätter med det dessutom.
Du griper saker ur luften, läser inlägg som fan tolkar bibeln, och vrider och vänder på saker och ting så jag vet inte vad du lyckas fantisera ihop! I alla fall ingenting som jag känner igen, fast du "sätter det" på mig
Är inte DU en av de snabbaste att skriva om "mobbing" - särskilt när DU anser dig kränkt. Men själv får du klampa på som en elefant och såra och kränka bäst du vill.
Det är möjligt, ja, till och med troligt, att jag ÄR "dum" i många avseenden
men vad ger DIG rätten att ge mig en känga i ansiket för det?Å andra sidan ... jag VET allt det du skriver om albinos, och det har jag vetat sedan urminnes tider, det är något MERA som jag är ute efter, någonting ANNAT, som "vilar" på den självklara grunden.
Men jag ÄR dum, eftersom jag inte lyckas med att uttrycka mig korrekt, och därmed retar gallfebeber på dig, som -
"den som sa´t han va´t" - inte verkar tåla när ett inlägg inte följer DINA mönster och domäner! :angry:
Nu går du väl dessutom igång på alla 100, så jag lämnar arenan fri åt dig.
Du är snar på att kräva andra om ursäkt, men att själv kunna be om ursäkt är inte din starka sida.
Jag tar en paus en vecka, det här vill jag inte vara med om, och hoppas på att du lugnat ner dig sen.
Du anser mig va´elak och säger samtidigt att
jag inte är riktigt klok

Du anser att jag sårat och kränkt dig, och har fått för dig att jag gör det när jag vänligt svarar på uppkommen fråga

Om fan är läskunnig så, visst läser jag som han läser bibeln........fast....just det, nu va´det juh hur fan
tolkar bibeln och det är jag juh inte så insatt i som du verkar va´.

Var mina fantasier kommer fram när jag ska försöka få dig att förstå va´en albinomus är för nåt.......

Jösses Amalia!!!

Vad det gäller mobbningsfrågor så har du nog tagit fel på mig och några andra som jag kanske inte behöver nämna med namn/nick, alla vet juh vilka dom är ändå. Tala gärna om när jag sårar, kränker och klampar på som en elefant, istället för att skicka anmälningar till Ingemar, nu är det juh inte sagt att det måste va´just du som stått för såna. Men med din reaktion på mina svar i den här tråden så kunde man lätt bli fundersam. Om du nu visste allt som jag sagt om albinos, varför då inte säga det, istället för att va´otrevlig och be mig dra ifrån eran privata diskussion? Det finns inget annat än genforskningen som ger grunden för mitt "påstående" va´det gäller albinism, sorry! Att gå igång på alla 100 är nog snarare din specialite´, du verkar juh använda uttrycket rätt rejält, själv kan jag om jag blir tillräckligt uppretad flyga i taket. Men det händer mycket sällan, och då endast när envisa fruntimmer provocerar mig till halv vansinne och kommer med falska anklagelser. Du behöver inte alls ta en paus och vänta på att jag lugnat ner mig, för lugnare än så här kommer jag aldrig att bli, du lyckades inte reta upp mig såpass, trots tappra försök.