Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Plats för foton, tips?
          karjo
          Inlägg 06-03-2006, 09:52
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 140
          Medlem nr: 5 846

Jag letar efter ett ställe på nätet där man kan lägga upp sina bilder i album till åskådan och för att få kommentarer till dem... Vet ju att flera här inne håller på mycket med foton och har dem utlagda på nätet. Jag vill inte göra en egen hemsida utan alltså bara lägga upp dem någonstans, typ en klubb eller ett forum.

Tips mottages tacksamt!

smile.gif smile.gif

--------------------
          Hälsningar Karin, Zon 3 (4)

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          LarsV
          Inlägg 07-03-2006, 22:58
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 196
          Medlem nr: 597

Ja, jag skrev ju lite ovan kring medlemsreglerna på Fotosidan. Kolla länken ovan vad som ingår (hur många bilder man kan ladda upp mm). Som guldmedlem får man en egen domänadress som man kan använda sig av i andra sammanhang.

Och visst är det så att det är en stor bildmängd. Därmed också svårt att få kommentarer (Jag missade inledningsvis att det var ett av syftena). Samtidigt kan bilderna här bli riktigt bedömda, eftersom det är många, bra, fotografer som tycker till. Vad jag vet finns det inte många andra forum som är så tydliga kring att man laddar upp bilder just för att få kommentarer.

Och att det är lite "klubben-för-inbördes...". Är inte det ganska vanligt på forum att det blir så? En klick människor är väldigt aktiva och nästan "känner" varandra. Jag har själv fått få kommentarer där, men det beror nog mest på att jag själv inte kommenterat så mycket.

Fotosidan har för övrigt flera gånger blivit utsett till bästa hemsida (f'låt Odla) och vill man diskutera foto, bildredigering mm så är det kanon där.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 08:21

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon