Ja, jag skrev ju lite ovan kring medlemsreglerna på Fotosidan. Kolla länken ovan vad som ingår (hur många bilder man kan ladda upp mm). Som guldmedlem får man en egen domänadress som man kan använda sig av i andra sammanhang.
Och visst är det så att det är en stor bildmängd. Därmed också svårt att få kommentarer (Jag missade inledningsvis att det var ett av syftena). Samtidigt kan bilderna här bli riktigt bedömda, eftersom det är många, bra, fotografer som tycker till. Vad jag vet finns det inte många andra forum som är så tydliga kring att man laddar upp bilder just för att få kommentarer.
Och att det är lite "klubben-för-inbördes...". Är inte det ganska vanligt på forum att det blir så? En klick människor är väldigt aktiva och nästan "känner" varandra. Jag har själv fått få kommentarer där, men det beror nog mest på att jag själv inte kommenterat så mycket.
Fotosidan har för övrigt flera gånger blivit utsett till bästa hemsida (f'låt Odla) och vill man diskutera foto, bildredigering mm så är det kanon där.
|