Nä nu verkar detta utveckla sig till en "sandlåda"
Jag tror ingenting innan Andreas kommer tillbaka och bemöter det som har skrivits
I allfall kan jag berätta att jag hittade en intressant butik på nätet som hade varor som jag var intresserad av. De var lite dyrt och det var svårt att kunna se hur mycket frakten skulle bli, så jag skickade ett mail till företaget där jag skrev unjefär "Om jag vill beställa dessa grejer hur mycket skulle det då kosta inkl. frakt"? Detta mail skickade jag Kl. 15.45 en Lördag. Samma Lör. Kl. 16.05 fick jag svar!

Skickade i väg min beställning och fick ett svar att mitt paket skulle gå i väg på Måndagen och det skulle ta ca. 1vecka. Efter 2 veckor hade inte paketet kommit. Skickade ett mail och fick till svar att paketet gått iväg och att det måste ha blivit fel någonstsns MEN "de" hade spårat mitt paket och kunde då se att paketet fanns på mitt utlämningsställe. Jag åkte dit och mycket riktigt paketet fanns! Troligtvis var det i detta fall Posten som "strulat"
DET kallar jag service! Inga sura miner eller "skyllande" på andra.