Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vad tänka på vid inköp av drivbänk?, Tips på inköpsställen önskas...
          akagebeck
          Inlägg 10-03-2006, 14:00
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 236
          Medlem nr: 7 060

Hej!
          Jag tänkte höra om någon har nåt tips om var man köper en drivbänk till ett bra pris. Och också vad man ska tänka på.

(Jag kommer att ha ett gäng perenn-plantor och sommarblommor att behöva ställa ut innan man vet med säkerhet om nätterna är frostfria och fick tipset om att använda en drivbänk.)

--------------------
          Anna

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Margith
          Inlägg 10-03-2006, 16:11
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 2 958
          Medlem nr: 2 746

Det som jag tycker är absolut snyggast är att använda ett gammalt fönster och spika ihop en ram som passar till, men det kräver ju inte bara ett visst mått av händighet, utan även tillgång till ett gammalt fönster och tillgång till virke osv....
          Jag köpte mina hos Clas Olsson förra året smile.gif Jag tycker de är sk-t-fula, de är i plast, det hjälper inte att plasten är grön, de är lika fula iaf sad.gif Men alla som sett dem har sagt "Oj vad fina drivbänkar du har, var har du hittat dem?" Så smaken är olika.....
          Jag har för mig att de kostade 399 kr/st, de är lätta, du kan bära paketet själv till bilen, släpvagn behövs inte smile.gif De är lätta att sätta ihop, men tyvärr lika lätta att ta isär sad.gif De är alltså lite rankiga i konstruktionen.
          I morse tittade jag i ett reklamblad från Rusta och där hade de drivbänkar i trä med glaslock för 199 kr/st. Det ser ut som om träet är obehandlat. När jag tittar på bilderna tycker jag att Rustas är 1000 gånger snyggare, men jag har ju inte sett dem i verkligheten....

--------------------
          Margith, zon 6

Har du inget snällt att säga, är det bättre att vara tyst.
          Citat: min mor =)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 16:50

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon