Det går framåt, hon kan nu sitta kortare stunder med foten i golvet och kan resa sig en kort stund, det gör dock fortfarande för ont för att gå på den. Häromnatten var det en nitisk undersköterska som tyckte hon skulle gå till toan, ibland undrar man vad dom skriver i rapporterna.
I kväll ska vi sitta däruppe och titta på let´s dance, ska ta med mig sallad på kräftstjärtar, avocado, tomat och fetaost, lite hembakt vitlöksbröd och grönsaker + dip. Hon tycker hon behöver omväxling till sjh-maten.
Vi har varit lediga två kvällar, igår var hon faktiskt ensam efter 18, jag flyttade med jobbet igår och var så slut i hela kroppen att jag la mig före 21. I morgon är vi bjudna på fest, vi tänkte först inte gå men hon tycker att vi ska det om vi kan vara där hela em först. Så vi gör det, ska bli himla kul att vara med kompisarna i morgon, känner mig som en förväntansfull barnunge. Festen är ute i Rasbo, 2 mil från stan åt ett annat håll, men gubben ska ju köra så händer det nåt har hon ju bara ringa.
--------------------
|