Nej, jag tror inte på medier och spådomar, det räcker alldeles nog med att förstå allt vi kan se i denna värld, var och spådde mig en gång med två kompisar som ville ha mig med, det var för 6 år sedan och det var ingen rolig upplevelse, den lea spåkärringen spådde både det ena och det andra otäcka som skulle hända mig, inom ett år sa hon, som tur är trodde jag henne inte, men de andra två, mina kompisar de blev väldigt illa berörda, ingen av hennes profetsior slog ju in så klart, men ändå, att tjäna pengar på att skrämma upp folk, fy för den lede.Jag tror inte på Gud eller andra så kallade gudomligheter heller.Vi står alla ensamma i vår litenhet, kan om vi har tur få hjälp av styrkan inom oss själva, jag förstår ju att i vissa stunder i vår rädsla behöver vi hjälp, men den får vi absolut inte från spåtanter eller medium även om vi ibland önskar att det var så,
Det är ju så att dessa människor utnyttjar vår rädsla och sorg, när vi är som allra mest utsatta och tjänar pengar på det.En affärside helt enkelt.
Lena zon 4
|