Jag kan inte fatta hur någon kan störa sig på min presentation överhuvudtaget, har exakt samma presentation på varenda community som jag är medlem på och det är på över 30 ställen.
Jag har enbart fått komplimanger om hur bra det är skrivet. Men om man inte kan läsa hela "annonsen" utan enbart ett par rader så tycker jag inte att man ska yttra sig.
Jag skriver ju iallafall utförligt om vem jag är å att jag är singel, några kanske undrar varför man lägger in en sådan "annons" på ett forum för trädgårdsfolk?
Kan kanske bero på att det inte finns några communitys på kontaktfronten som är för just trädgårdsfolk och vill man som ensam singelkille lära känna trevliga människor med samma intressen och dessutom hitta den rätta tjejen så måste ju detta vara den ultimata platsen.
Håller ni inte med?
Är ju inte här för att ragga utan för att hitta information och dela med mig av kunskaper plus få vara med i en trevlig gemenskap med likasinnade.
Lär man känna någon IRL som sedan slutar som flickvän, så är det ju bara en bonus!

Mvh/Danne.
Mvh/Danne.