Säger detsamma. Jag tycker också att det har blivit en rolig tråd, vi kanske kan få Göran att ta bort vissa delar.
Fast egentligen så tycker jag inte personligen att den måste bort helt å hållet. Man lär sig ju en del av att läsa den.
Saker som kanske inte alltid är så roliga i livet, men ändå något som man får leva med. Livet är ingen dans på rosor.
Jag är nog ganska extremt öppen angående mig själv och mitt liv och kan prata om allt. Är även en väldigt bra lyssnare.
Har fått höra av vissa att jag är en riktig eldsjäl.
Sitter inte här å försöker skryta på något sätt utan är bara den jag är.

Angående mina roliga historier så verkar det ju finnas ett fåtal här som inte gillar dom. Visst kan hålla med om att det är en hel del fräckisar eller blondinskämt, men skämt är ju något taget ur fantasin å inget man tycker på riktigt.
Många skriver ju om hur att vi män är som blandfärs: Hälften nöt och hälften svin.
Visst finns det många svin, nötter å dumma blondiner/brunetter m,m. Men man kan aldrig dra alla över en kam så när det gäller roliga historier så finns det ju skämt om allt. Vissa skrattar, andra inte. Men så är det ju om allt här i världen.
Sålänge folk är negativa till vissa åsikter å inte kan se hur någon annan kan tänka, inte ens vill lyssna på vad dom har att säga, eller hata någon pga deras åsikter, klädstil m,m så kommer det finnas hat och sålänge det finns hat så kommer det finnas kamp mot/för olika orättvisor i samhället.
Den dagen då alla kan lära sig att acceptera andra så kommer Sverige bli både jämställt och ett land som verkligen kan säga att Sverige är fantastiskt. Ett land som andra länder kan ha som skolexempel för att lära sina landsmän att bli bättre å sedan kommer det att bildas en trevlig influensa i jämförelse med tex: fågelinfluensan.
En trevlig smitta som sprider sig från land till land för att sedan förenas i en värld med endast kärlek i tankarna! Önsketänkande!

Man måste ju få drömma lite ibland! Man kanske skulle starta upp ett nytt parti å bli en riktig politiker istället för skådisarna som sitter i riksdagen i nuläget..!

Skämtar bara, dom gör nog så gott dom kan.

Fast alvarligt talat så är det ju en ganska bra vision att jobba efter, eller är det någon som ej håller med?
Mvh/Danne.
Mvh/Danne.