CITAT (solis. @ 25-03-2006, 16:49)
CITAT (Leia @ 25-03-2006, 16:45)
Ok, jag hade tänkt att jag inte skulle lägga mig i denna Solis-diskution. Men jag måste säga att så länge Solis babblar och pratar i sina trådar stör det mig ringa.
Men när hon gick in i tex Reservs tråd som handlade om vänskap och "gormade" om att hon får för lite uppmärksamhet här, då tyckte jag att hon "förstörde" den tråden och det tycker jag är beklagligt
Jag vet att alla får skriva vad de vill för att det är ett öppet forum, men Solis måste förstå att fokus inte kan ligga på henne i alla trådar...
VA;gormade jag

jag tyckte att min fråga passade in i den tråden eftersom jag är besviken på reserv som har sagt att han tycker om mig som jag är men ändå svarar han inte på mina PM och Det sättet tycker inte jag är vänligt.
Jag uppfattade det så iallafall.
CITAT
Ha en riktigt bra eftermiddag alla odlaister; nu skall dockorna och jag umgås!
Och ärligt talat så jag vill nog inte vara här längre:JAG får jo INGEN uppmärksamhet Jag har det bättre tillsammans med dockorna och mina kära vovvar och framförallt med mina goa vuxna barn
Från heltokiga helfinskan dockmamman skrytaren lögnaren sanningstalaren drömmaren den ledsna den glada den som vill att ALLA skall se och höra henne med andra ord:MÄNNISKAN Kyllikki!!!
GOODBYE!!!