CITAT (solis. @ 26-03-2006, 12:54)
Vad som är sannt för mig behöver inte vara sant för andra;men att ljuga hör till mitt förflutna långt tillbaka i tiden då jag inte kände mig själv tyvärr!!
Det enda då jag vill veta Solis,
när talar du sanning? Här i forumet, eller när du skickar långa utförliga pm om hur du provocerar folk bara för att röra om och irritera? Man utnyttjar inte dumhuven som mig för att få tröst, det tar av min energi och för vad? Att du skulle få ditt lystmäte stillat och för att få jävlas med mig lite privat? Om du skickar långa pm till mig där du talar om att jag haft rätt i allt jag skrivit om dig i trådarna, att du själv säger att du bara är en clown som vill ha uppmärksamhet, och att du älskar att provocera andra. Skulle jag inte tro på dig då? Att sitta och driva med andra på ett forum på det sättet som du nu gör tycker jag är rent förj****gt

Jag har inget som helst intresse av att hoppa på dig Solis, inte heller dom andra som reagerar på dina motsägelser i forumet gentemot pm du skickar. Och om du är en sund 61 årig kvinna som står stadigt på jorden så undrar jag hur du kan driva olika forum till vansinnets gränser så till den milda grad att dom stängs?

Så Solis,
NÄR talar du sanning, i forumet eller i alla pm du skickar runt om hur du njuter av att driva med andra?