Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Eureka!, Luftfuktighetens gåta... :)
          niklaswik
          Inlägg 06-04-2006, 10:41
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 809
          Medlem nr: 4 547

Nu har jag hittat lösningen på mitt problem med torr luft!

DÖRREN!

På vintern har jag ofta så kallt i mitt rum att jag måste ha dörren öppen för att få in lite värme, nu när solen låg på imorse var det så varmt så efter att jag hade sprayat mina växter och gick ner för att äta frukost så stängde jag dörren, säkert för första gången sen i höstas. När jag kom upp igen var fuktighetsmätaren på ca 59% mot normala 30-35.

Nu är det 77% och jag sitter här och toksvettas fast det bara är 19-20 grader. biggrin.gif Har inte varit så glad på länge. biggrin.gif

En viktig pusselbit kan också vara att jag köpte en sån där "pump-sprayflaska" igår, sån som man pumpar upp och sen sprayar för glatta livet utan att få träningsvärk i armen som med vanliga sprayflaskor. Har sprayat mer igår eftermiddag och nu på morgonen än jag normalt gör på en vecka känns det som. smile.gif

Nu ska nog mina hoyor trivas och blomma snart hoppas jag!

Hehe rätt meningslöst inlägg, men vadå, ibland får man väl skriva ur sig lite glädje också? smile.gif

--------------------
          //Niklas

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 06-04-2006, 21:47
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 23 015
          Medlem nr: 6 358

scout det har jag alldrig tänkt på bra att du skrev det wub.gif wub.gif så för att hålla fukten nere ska man ha svalt för mitt rum är enormnt mycket fukt

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-08-2025, 08:26

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon