Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vilka pelargoner är heta objekt?
          Ca_Milla
          Inlägg 10-04-2006, 19:35
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 99
          Medlem nr: 6 471

Jag personligen gillar inte pelargoner, tycker doften är för mkt. Men nu har jag kommit på en plan laugh.gif
          Min svärmor har hela sitt hus fullt med dom (som katten går och stryker sig i och sen blir hon att lukta apa tongue.gif ) och när vi ska dit om nån vecka tänkte jag tigga till mig en del skott som jag eventuellt kan använda till att byta hoyor med wub.gif
          Saken är den att jag inte har någon aning om vad som går hem hos samlarna, jag vet ju INGET om pelargoner.
          Är det ens någon idé att försöka byta pelargon - hoya? Tycker att det verkar finnas en del som samlar på både och.. men jag vet ju inte egentligen.

--------------------
          www.nakenfis.se

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Ca_Milla
          Inlägg 10-04-2006, 21:01
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 99
          Medlem nr: 6 471

CITAT (Linda_A @ 10-04-2006, 21:43)
          Varför frågar du inte din svärmor? Gå och titta på svenska pelargonsällskapets hemsida.

Plus att jag tror att allt beror på smak och tycke faktiskt. smile.gif

Klart jag skulle kunna fråga svärmor. Men hon är inte sån som sitter och byter via nätet direkt så jag vet inte om hon är med i svängarna wink.gif

Men klart jag ska fråga efter hennes favoriter, förstår ju att alla samlare har en egen smak.

--------------------
          www.nakenfis.se

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 14:03

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon