CITAT (Airamya @ 20-04-2006, 10:37)
I mina ögon är aldrig ett nick stötande. Och ditt nick, Morbid, tycker jag definitivt inte är det. Man måste väl få kalla sig vad man vill?
Om någon väljer Självmord som nick så är väl det snarare ett tecken på att personen i fråga inte mår bra. Därmed inte sagt att han/hon behöver vara suicidal, det kan man ju inte veta, men mår man bra så kallar man sig väl knappast för dylikt??
Och blir väl inte att må bättre av att genast bli påhoppad?
Men Odlas samlade pitbulls går genast till attack. Underbart

För att det i dina ögon inte är stötande att någon kallar sig för Självmord så behöver det inte betyda att inte andra människor tycker att det är stötande - Jag tycker att det är stötande och därför skickade jag ett PM till adm.
Du tycker att det är OK att kalla sig för vad som helst - det tycker inte jag.
Jag gör inte någon analys om huruvida medlemmen Självmord mår bra eller inte. Så därför tar jag inte illa vid mig av att du anser att jag gör ett påhopp när jag anmälde medlemmen Självmord till adm. Om den medlemmen mår bra eller dåligt - det vet du förmodligen lika lite om som jag.
CITAT (fruberglund @ 20-04-2006, 11:31)
CITAT (Airamya @ 20-04-2006, 09:37)
Men Odlas samlade pitbulls går genast till attack. Underbart

Ser mig inte som nån pitbull utan det var bara en enkel fråga om man får kalla sig vad man vill här. Får man det så är ärendet avslutat för min del, jag har inte haft nån tanke på att anmäla någon, det var andra som tog det initiativet.
Ja det var visst jag det som tog det initiativet.
Känner mig inte särskilt pitbullig för det.
CITAT (pejori @ 20-04-2006, 11:36)
jag vill också va en pitbull

Välkommen i gänget pejjan!