CITAT (pejori @ 20-04-2006, 18:06)
CITAT (arnek @ 20-04-2006, 16:53)
Jag hittade faktiskt inte svaret i någon av de länkar jag fick - det kan mycket väl vara så att jag missat men det behöver inte vara så.
Sen lade jag frågan i en ny tråd eftersom att jag antog att har man läst en tråd så läser man den inte igen. Så vill man att folk ska läsa så lägger men upp en ny tråd. Så fungerar nämligen jag.
Jag ber om ursäkt för att jag lade upp en ny tråd och lovar att hålla mig inom samma tråd igen så att jag slipper att få hålla på med en massa onödigt förklarande istället för att få svar på min fråga.
ÄH...bry dej inte
det är klart att du får fråga...
hur kul är det att leta efter ett svar i en tråd med 18.000 svar?
fram för fler trådar, det är det forumet lever på ju...
som svar på din fråga så tar 24% ättikssyra bort kalken...
finns i livsmedelsaffärer

Det var inte det jag syftade på med letandet utan man behöver inte öppna 2 trådar men någon dags mellanrum som handlar om Husmoderstips utan man kan ställa frågorna i samma tråd. För då är det lätt att missa för man vet inte i vilken man ska svara i och som frågeställaren själv skrev behövs inga förklaringar igen för det fanns ju i första tråden som h*n ställde.
Förstår väl jag också att det är jobbigt att leta men det var bara ett tips till frågeställaren att det kanske fanns svar där. En del uppskattade ju att ja lade upp dessa länkar.