CITAT (Inga från Närke @ 21-04-2006, 18:42)
Och du arnek var tacksam för att du får svar, försökte att vara snäll med att lägga in de gamla tipsen men det var tydligen fel det också.

[QUOTE]
Oj oj oj
Dina länkar var intressanta men jag hittade inte svar på min fråga. Jag kanske letade för snabbt men jag hittade det inte. Det har jag redan förklarat tidigare. Därav en ny tråd. Jag uppfattde dig inte som snäll utan som mästrande. Hur är jag hjälpt av tips där jag tidigare inte hittat någon hjälp. Du förutsätter att jag inte läser de svar jag får. (Vilket jag gör måhända slarvigt).
I alla fall, vad spelar det för roll att jag i en tråd pratar länkar till husmors (fars) sajter i allmänhet och i en annan kalkavlagringar? För mig är det egentligen två olika ämnen. För dig är det ett och samma, alltså är vi olika vilket är tur för annars vore livet tråkigt. För mig är också kalkavlagringar och ordningsfrågor två olika ämnen så egentligen borde detta vara i en annan tråd som inte handlar om kalkavlagringar utan en tråd som kan kallas tråd för ordningsfrågor eller så. He he
Så har du något tips om kalkavlagringar?