Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
behöver få gnälla lite...
jag måste gnälla på min hyresvärd... ska ju flytta och behöver kasta en massa som bara ligger då finns det inget ställe för grovsopor och i källsorteringen får man inte kasta återvinningscentralen ligger i andra ändan av komunen...hur ska jag kunna ta ett linneskåp på bussen? hjälp finns aldrig och företaget tar 350 kr. i timman
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Inga från Närke @ 24-04-2006, 16:12)
Linneskåp brukar många vilja ha sätt ut en annons på nätet och när köpare dyker upp kanske de blir intresserade av det andra som du kallar skräp. Vi har olika sätt att tänka så det kanske inte är skräp i någon annans ögon. Men Myrorna låter ju också bra om de finns där du bor för de åker nog inte ut hämtar om det är långt att åka.
Men du måste väl ha hjälp med att flytta dina andra saker du ska behålla, kan inte de ta skräpet sedan också och köra det till tippen eller flyttar du i samma hus?
flyttar till huset brevid....sonen kommer ner från Norge när det är dags...nu står allt skräp i packrummet...slår ihjäl mej snart, när jag ramlar över påsar och lådor med skit i.....
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2