Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
behöver få gnälla lite...
jag måste gnälla på min hyresvärd... ska ju flytta och behöver kasta en massa som bara ligger då finns det inget ställe för grovsopor och i källsorteringen får man inte kasta återvinningscentralen ligger i andra ändan av komunen...hur ska jag kunna ta ett linneskåp på bussen? hjälp finns aldrig och företaget tar 350 kr. i timman
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
För att göra Agneta änu gnälligare vill jag bara meddela att solen skiner över Göteborg.
Annars vill jag gnälla på min irriterade tjocktarm. Den har bråkat hela våren så jag har varit sjukskriven i 4 omgångar. Under påsken fick den jäkeln fnatt igen så jag har varit hemma sen dess. Idag sjukskrev min läkare mig i 2 veckor till. Som tur är kommer det onda i omgångar med friska stunder emellan annars hade jag nog deppat ihop totalt.
En annan bra sak är att jag har en husläkare som alltid ställer upp eftersom han känner till mina problem. Det var bara att ringa så skickar han sjukskrivningsintyget. Fast visst bidrog det nog att jag var hos honom i torsdags och diskuterade saken. Men även där fick jag en akuttid samma dag.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです