Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> att fånga en mus
          Gåsis
          Inlägg 25-04-2006, 18:36
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 524
          Medlem nr: 5 050

Här ligger tigger, helt nöjd med att ha fångat musen. Ni ser väl att det är odlas sida jag försöker titta på?

/Åsa

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Gåsis
          Inlägg 26-04-2006, 15:38
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 2 524
          Medlem nr: 5 050

Inte visste jag att dom såldes i partier laugh.gif Vilken härlig hög wub.gif Tigger är hittekatt så han har nog ingen uppfödare, han kom från kattklubben som ettåring. Men han vann flera utställningar (såna för oregistrerade katter) innan han la på sig.

Äta kyckling, det är tur han inte ser vad du föreslår laugh.gif Klart han vet vad han är - förra sommaren trodde jag det var jordbävning men det var tigger som jagade en vessla. Gick inge bra.

Kattägare och kunniga ska blunda NU för tigger gillar mest abborrfilé (absolut inte obenad) och älgfärs. Inte blandfärs och inte röd fisk och inte burkmat. Men lightfodret är helt ok för hans del. Jag tror han fick en släng av ätstörning när han övergavs inlåst i ett ouppvärmt hus på vintern utan mat och vatten.

Men jag ser ju var man ska handla när det blir dags för nästa katt, oj så fina dom var wub.gif

/Åsa

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-09-2025, 13:00

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon