Till er alla. Jag har troligtvis blivit som min gubbe säger hemmablind.
Har varit och tittat på tre öppna trädgårdar i helgen men de gav inte så värst mycket. Det jag gillade mest var en blomsterruin, man hade byggt upp en klosterruin i miniformat gjutit in lite små skålar för vatten blänk och delat av den i flera mindre planteringsbara sektioner typ där man kan tänka sig att rummen skulle ha legat om det nu hade varit ett kloster eller hus i riktigt skick. Förstår ni hur jag menar.
Vackert och idé rikt mina geniknölar jobbar febrilt.
De andra trädgårdarna var mer grönska än blommning och den som skulle vara engelsk inspirerad tyckte jag var mest rörig.
Och sedan undrar jag varför det skall vara mest äldre människor varför inga ungdomar eller flerbarns familje trädgårdar??????????
Saknar närheten till jämlikar eftersom jag nu har min whiplasch skada och har förlorat en hel del minnen och kommer defenetivt inte ihåg de latinska namnen varför kan man då inte tala svenska????
Jag bad faktiskt om det på ett ställe förklarade också varför och då tittades jag ut och förklarades nog som dumhuvud eller idiot de tyckte inte det var intressant att tala med mig längre. Men sörjer inte för det för jag har ju er allihop här på forumet och ni är alltid så hjälpsamma om man ber om hjälp.
Kramisar Anne