Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> ID-hjälp behövs
          Aries
          Inlägg 03-05-2006, 10:54
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 272
          Medlem nr: 5 519

Förra hösten fick jag rotskott av vildvin av en bekant. Men jag fick tydligen något annat på köpet. Vad kan detta vara?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Aries
          Inlägg 17-05-2006, 11:32
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 272
          Medlem nr: 5 519

Ok, lite nya bilder. Den första blev lite suddig men det var svårt att koncentrera sig på fotandet när min 2-åriga dotter ville plocka blommor bakom min rygg. Sen började hon hojta "hund hund" och jag såg att en räv sprang ut i skogen. Och jag hann inte ta kort på den fast jag hade en kamera i handen... mad.gif Och dottern kunde ju inte stå still längre utan skulle efter "hunden". smile.gif

Lite större hade bladen blivit i alla fall.

Här är den andra plantan jag hade fått med. Lite blankare och rundare till formen.

Min rödbladiga alunrot ser ut såhär. Har två olika sorters och de har likadana blad i bebisstadiet. Tycker inte riktigt att det kan vara det jag har fått?

Och här kommer en bild på de "liljor" jag har fått av svärmor. Tycker de liknar mer iris, men jag har bara haft brandliljor hittils så jag vet inte hur alla liljor ser ut.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 10-08-2025, 04:44

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon