CITAT (Stintan43 @ 09-06-2006, 15:16)
Bilder ligger väl oftast i folks album och dom kan man ju inte lägga i FAQ-listan. Fattar inte riktigt hur du menar. Det finns ju en rubrik som heter Pallkragar där finns ju hur mycket information som helst och hänvisning till bilder i album. På vägen kan man lära sej mycket bra saker i ämnet.
Ja, du har rätt.
Det är lärorikt att läsa igenom alla trådar, men det är inte särskillt effektivt när man söker svaret på en specifik fråga.
Ja, jag har idag letat igenom ett antal album och trådar.
Och det har varit kul, för jag har fått se en massa saker (fast det mesta har ju inte varit just pallkragar, som jag egentligen ville se).
Alla döper ju inte sitt album med bilder på sina pallkragar till just "pallkragar". Någon har en bild under rubriken "trädgård" en annan under "kryddland" osv. En del av de som har pallkragar har en massa bilder men inte på just det. Andra har inga album alls.
Dessutom är det lätt att glömma vilka album man har kollat i efter sisådär 15 genomgångna, så då får man se samma album flera gånger. Det kan vara kul, men inte särskillt effektivt.
Visst kan man lära sig mycket av att leta, men kanske inte just det man vill lära sig. Idag har jag fått lära mig att ha extra tålamod till exempel...

Man kan inte heller sticka under stol med att det är fler än jag som tycker att det är jobbigt att leta igenom alla trådar som berör ämnet för att hitta svar på sin fråga. Det märks ju inte minst på att samma frågor återkommer.
Eller hur?