Slänger in en annan kommentar. Angående att fortsätta på en gammal tråd. Ibland blir det krångligt när en tråd som är ett par år gammal dyker upp igen. Folk blir förvirrade när det pratas om amaryllis som kommit upp redan när det precis varit tid att stoppa ner dem. Eller som jag själv råkat ut för. Inget svar när jag hakar på i en gammal tråd för att slippa göra en ny för en liten fråga. Men om jag tröttnar och GÖR en ny tråd med den enda frågan så ploppar det in ett svar. Hmmm.
Men jo lite kan jag hålla med om att en del frågor märker man dyker upp år efter år o den har garanterat fått fylliga svar.
Tex när jag först kom hit frågade jag om något om plantering på balkong. Den frågan hade säkert dykt upp någon annanstans.
Men, nu kom jag på en annan sak.

*tänker* om man lägger in en ny fråga på en gammal tråd blir det inte svårare att hitta då när man söker???
Jag har också råkat ut för det där fenomenet som någon tidigare här nämnde. Sökning avacerat, ger inget resultat fast jag VET att det borde ploppa upp några trådar.....