CITAT (Gossen Ruda @ 13-06-2006, 18:41)
Sen vad orsaken till homosexualitet hos människan beror på är som sagt inte utrett. Vi har dels det genetiska arvet där förekomsten eller avsaknaden av Y-kromosomen styr vår kroppsliga utveckling. Till detta kan läggas vår uppfattning av oss själva och vår omgivning, kalla det själen om ni vill. Huruvida denna styrs av kromosomerna eller byggs upp under vår uppväxt tror jag inte man vet. I dom allra flesta fallen passar själen och kroppen ihop och då blir det inga problem.
Det är när dom inte passar ihop som vi får diverse avvikelser, trans-, bi- och homosexuella. Men som gått fel i sammanhanget vet vi inte och kommer kanske aldrig att få veta. För att undersöka saken måste man noga undersöka dessa människor, antingen för att komma på en bot eller för att få dom accepterade. Men för att kunna göra detta måste man få ihop en stor grupp som accepterar att bli undersökta men då måste dom dessutom acceptera tanken på att dom är avvikande vilket kan bli svårt. Just nu kämpar dom med näbbar och klor för att bli accepterade som normala. Lite moment 22 över det hela.
ska vi gå in på sex biten här med så många av bögarna har inte analsex för dom inte gillar det eller om båda parterna är aktiva och inte passiva så går dte aknske inte så bra med just analsex . och nej det är inte gentikist att få barn på naturlig väg mellan två tjejer eller kikllar . men det går om man nu vill få det gentikst .
sen vet jag inte hur du menar emd jsälen å kroppen som inte passar ihop .
men jga är glad jag blev som jag blev . och skulle uinte vilja ha nån bot för att det ska bli hetro för dte vill jag inte . jag trivs med mig själv och jag tror där finns många homos som gör dte med sig själva som trivs å vill inte ändra på nåt och där av inte har nån anligning till att bli undersöka som nåt djur elelr nån anna utomjording . och klart man ska kämpa för att dte ska bli nomalt å acepterrat heldre att dte bler dte än mäniskkor dör .