CITAT (Gossen Ruda @ 13-06-2006, 19:14)
Det är du som styr över ditt liv och ingen annan precis som för alla andra människor, homo och hetero. Men nu hoppar jag av diskussionen för gott, har inget mer att tillföra.
Jag skulle nog kunna argumentera med dig i flera timmar om det du tidigare skrev. Du ska ha en eloge för att du håller dig till någorlunda sakliga argument, även om sanningen enligt min mening pekar mer på att homosexualitet är något helt naturligt och förekommer mer bland djur än du verkar veta.
Jag vet några roliga artiklar i ämnet i Illustrerad vetenskap. En del av dem finns på deras hemsida. Bland annat om djur som byter kön under sin levnad.
Visste ni att man länge trodde att alla hyenor vara hanar, eftersom honorna ofta är större än hanen, samt dominanta, och har en så lång och stor klitoris att den i det närmaste är identisk med hanens yttre organ?!
Ormhanar som vaknar upp ur vinterdvalan kan i vissa fall låtsas vara honor för att de andra hanarna ska komma och värma dem och försöka para sig med dem. På så sett får "transvestithanen" snabbare upp värmen och får mer energi att hitta föda, och klarar sig på så sätt lättare undan från rovfåglar.
Delfiner, som anses som väldigt intelligenta, är också väldigt kåta varelser. De kan ha sex lite hur som helst och med vem som helst (jag klassar ömsesidig onani som sexuell handling).
Detta är inte ett svar på ditt inlägg, utan bara lite rolig kuriosa.
Känns fel att argumentera med dig när du själv inte har något mer att tillföra. Kan bara konstatera att vi har lite olika syn, och det är inget fel med det.
Själen och kroppen hör ihop på alla utom de som känner sig födda i fel kropp. Och man kan faktiskt inte styra över allt i sitt liv. Skulle du kunna bli kåt på någon av samma kön om du bara ville?
Nej, jag trodde väl inte det.