CITAT (Gossen Ruda @ 14-06-2006, 14:25)
Beträffande räkan så är det inte alla hanar som blir honor, det beror på hur mycket honor det finns. Det är därför den kallas för sexuellt obeslutsam.
En gång för länge sen uppfann något levande väsen den könliga förökningen. En genial grej egentligen eftersom det innebär att två olika genuppsättningar blandas och kan förändras. Motsatsen som är könlös förökning innäbär att avkomman blir genetiskt lik föräldern. Ända sen dess har det funkat med att en hona och en hane gemensamt skaffar sig avkomma. I miljarder år. Varför ändra ett vinnande koncept? Vet inte om alla håller med men nog 17 är det roligare att skaffa sig barn genom att ha samlag med en kvinna istället för att onanera i en plastpåse och sen fylla en inseminationsspruta. Det finns bara ett sätt där en kvinna och en man samtidigt och gemensamt kan känna sexuell tillfredställelse och det är via ett samlag. Det har naturen sett till och det bästa är att följa den utstakade vägen och inte krångla till det.
Nej, det finns inte bra ETT sätt...
Med risk för att bli privat kan jag bara tillägga att det finns många sätt att bli tillfredställd på utan att just penis penetrerar vagina... Det är jag inte ensam om att tycka. För den opplyste finns det även sätt där båda njuter i sådana situationer. Även detta kan vara ett vinnande koncept.

De finns även människor som inte alls njuter av "in och ut"-principen...
Oftast är de välsingnade av naturen med andra sätt att njuta.
Naturen har också sett till att vissa njuter av att någon av samma kön utför just dessa handlingar. För dem är det naturligtvis ett vinnande koncept att ta vara på vad naturen givit dem.
Ok, "sexuell" syftar till "könsmässig" som i engelskans "sex" när man pratar om räkor. Då är jag med.
Nog sjutton är det roligare för homosexuella att skaffa barn genom insemination eller adoption än genom att ha sex med någon av mostatt kön, som de inte attraheras av.