CITAT (Gossen Ruda @ 14-06-2006, 16:47)
CITAT (Gossen Ruda @ 14-06-2006, 14:25)
Det finns bara ett sätt där en kvinna och en man samtidigt och gemensamt kan känna sexuell tillfredställelse och det är via ett samlag.
Ovanstående mening blev fel, skall vara: Det finns bara ett sätt där två människor i en handling samtidigt och gemensamt kan känna sexuell tillfredställelse och det är via ett samlag mellan man och kvinna.
Närmare förklaring: Det beror på att sexuella receptorer bara finns på penis och i och omkring vaginan.
Men snälla gossen Ruda.....har du skolkat från alla sexualkunnskapslektionerna i skolan?

Mannens och kvinnans erogena zoner är spridda över hela kroppen, det är bara en bråkdel av dessa som ligger i och runtikring könsorganen. Med rätt teknik kan både en man och kvinna känna total tillfredsställelse, och då är det inte bara 69:an jag syftar på.....det är snarare det sista jag syftar på. Det finns så mycket annat intressant man kan göra, man behöver inte va´så enkelriktad. Däremot gossen om du hade sagt att det enbart va´en enda metod som funkar för fortsatt fotlevnad genom ett samlag, då hade jag hållt med dig, fast det kanske va´det du egentligen menade?