Hannele: Alla har ju sina åsikter och det ska man respektera och jag respekterar din åsikt...men varför ger du dig på mig????...vad har jag gjort???
Jag har ju
min åsikt som även du måste acceptera och respektera...
jag tycker att historian passade mina öron och jag vet att den passar min särbos öron och även hans arbetskamrater...som för den delen kan berätta liknande historier...jag känner dem mycket väl och vet att de absolut
inte ogillar denna typ av historia... jag skulle för mitt liv inte skicka den till dem om jag vet att det finns någon där som inte gillar denna typen av historia...och jag skulle inte berätta en sådan historia och inte varna innan...personen måste ju få en chans att gå undan om den inte vill höra...
Sen är det ju så att om man talar om för sina arbetskamrater mm att man ogillar denna typ av historia så tror jag att de kan respektera detta och dra historian när personen ifråga har gått därifrån eller vid ett senare tillfälle när personen inte är där...jag menar de är ju inte tankeläsare...och kan eller vågar man inte tala om det så kan man ju bara resa sig upp och gå mitt i historian...man behöver inte lyssna klart...och på ett forum så behöver man ju inte trycka på länken 'Fräckis' och sen dessutom läsa det som står...det är ju ingen som tvingar någon till nått här...får jag hoppas