CITAT (Hannele @ 15-06-2006, 19:17)
CITAT (Ophelia @ 15-06-2006, 18:11)
Jag tror jag faktiskt ska dra den på jobbet
Det var inte så länge sedan ett gäng fick sparken, när dom skickade såna mejl på jobbet.
Vem har snackat om mejl? Du har väl ingen aning om hur jag ska framföra historien och vad mina arbetskamrater har för humor? Du har väl ingen som helst aning om vad vi skickar på mejl? Vet du inte om att man kan välja vilka man skickar till. Den funktionen finns faktiskt om man nu måste skicka via mejl.
Herregud Hannele....jag förstår att det är frestande att läsa inlägg där det står att det är fräckisar eller något annat som kan uppröra. Men bästa sättet är att försöka stå över frestelsen att läsa och kanske veta att "jag kommer förmodligen reagera på detta". Jag har samma känsla för inlägg som handlar om kryp, speciellt om det står skalbaggar. Jag avskyr skalbaggar (stora) men har känt nästan något äckligt tvångsmässigt att "bara titta lite" trots vetskapen om att jag tycker de är hemska. Likaså hemska skräckfilmer. Gör som jag, försök att tygla lusten så ska du se att du slipper bli så förfärligt upprörd.
(Funderar allvarligt på att dra historien om en sugande groda som jag hört på jobbet....bara för att).