Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Tack för tips om näthandel av rosor!
          Mi70
          Inlägg 09-08-2003, 11:32
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 521
          Medlem nr: 1 914

Någon tipsade nedan om köp av rosor från en dansk sida, var inne och vilken skillnad i pris! Beställde 4 st rosor, rose de recht, belle de crecy, tour de malakoff och 2 st splendens (klätterros), till ett totalpris av ca 588 skr inklusive frakt - det tyckte jag var billigt.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          kerstin z5-6
          Inlägg 09-08-2003, 17:24
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 21 879
          Medlem nr: 559

blink.gif blink.gif blink.gif vavadejasa .. får du äta gröt ett tag nu?? LOL
          Du verkar dock mer sansad än jag som beställde 50 st på ett bräde i våras .. eller var det datorn ? det har jag sagt till maken -fast han tror mig inte smile.gif laugh.gif rolleyes.gif

rose de recht, är underbar doftar gammaldags fin rosenolja och remonterar men blir inte någon hög buske ..så den kan gott få sitta långt fram i en rabatt o glänsa
          belle de crecy- Den lila färgen - Bilder gör den inte rättvisa -underbar , söt fin stark rosdoft den med laugh.gif Bra val tycker jag

ohmy.gif PS : Spara ditt postkvitto -det medföljer paketet o du betalar som vanligt på posten ..ibland har den gode Knud på RP inte riktig koll -har aldrig hänt mig -tvärtom -mail innan han sänder o mail om det gick bra osv ..Men någon hade visst fått ett krav-fast de betalat ..så spara kvittot några månader -gäller väl kanske all näthandel

Jag brukar beställa mina rosor i november- när det är som tristat o gråast -för lev i maj .Då har man hela året på sig att planera rabatten smile.gif + att man får de flesta man beställt smile.gif

--------------------
          Kerstin

Ut sementem feceris, ita metes
          (Cicero)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-07-2025, 18:30

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon