Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Märks att det vänt
          netaave
          Inlägg 11-07-2006, 23:12
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

Råkade vrida på huvudet och tittade ut alldeles nyss, och blev förvånad över hur mörkt det var.
          Vill inte att det ska bli höst, vill inte vill inte vill inte...............

--------------------

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Tezzla
          Inlägg 12-07-2006, 14:24
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 2 075
          Medlem nr: 6 256

Usch så ni pratar. Jag blir ju alldeles kallsvettig ju sad.gif Varför prata om att det snart är höst nu när sommaren är som bäst? Men visst, det HAR vänt, dagarna är inte lika långa nu, men å andra sidan så är det varmare kvällar och nätter än det var i Juni. Varje månad har ju sin charm. Juni är underbar för att det är så ljust och allt är nytt och fräsch. Juli är underbart för att det är mer sommar, varmare kvällar så man kan sitta ute utan att ta på sig mormors stickade tröja och naturen är mer "etablerad". Augusti är underbar den också, men ändå lite dyster eftersom man ser att hösten är på intågande. Jag har alltid haft lite svårt för hösten. Visst, den är vacker och luften är klar och skön att andas, men sommaren dör... Växterna går och sover, träden fäller sina löv, fåglarna flyttar, igelkottarna gräver ner sig... sad.gif sad.gif sad.gif

Nä, nu har jag gjort mig själv deppig! unsure.gif

--------------------
          Odlingzon 2

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-09-2025, 10:54

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon