CITAT (andersen @ 13-07-2006, 16:15)
Man borde bara få ha en smilies per inlägg, tycker att dom flesta som postar inlägg här har smilies missbruk, det uppskattas inte på andra forum som jag besöker utan om det är så som det är här så brukar det blir permanentat bann på ipnr.
CITAT (andersen @ 13-07-2006, 20:41)
Men jag tycker att många smilies tar bort själva innebörden av texten sedan blir det ju inte bättre av att endel har hundar och blommor som rör sig i nedre delen av inlägget.
... Förlåt att jag säger det här rakt ut men - Oh vad jag tycker att du är tråkig nu Andersen!
CITAT
Är det bara jag som har svårt för det eller hör det kanske ihop med mina skriv och läsproblem?
Jag har varit tillsammans med en dyslektiker i 13 år och han åtminstone har inga som helst problem med att läsa det skrivna ordet även om det finns bilder under texten.

(vet inte om din ovilja beror på din dyslexi eller nåt annat, det vet nog bara du...)
Att jag över huvud taget skrev inlägget om att man inte kan ha fler än 20 smilisar i samma inlägg här på Odlas forum beror på att jag gjorde flera citat i samma inlägg och då blev det en smiley för mycket, så det gick inte att skicka inlägget med mindre än att jag tog bort en gladgubbe - det var en nyhet för mig - därav inlägget.
Jag tycker att det är bra att det finns smilisar som förstärker det men menar i inläggen!