1. Vad väckte dej i morse? Byggjobbare på taket 2. Låser du om dej på toa trots att du är ensam hemma? Har inget lås 3. Har du och övriga familjemedlemmar bestämda sittplatser runt matbordet? Nej, vi äter sällan tillsammans 4. Skulle du klara att ta simborgarmärket idag? Inga problem 5. När vann du någonting senast, och vad var det? Vann på 5-6 lotter i ett lotteri på en hamsterutställning i våras 6. Har du slutat köpa äpplen på ICA sen det i våras varnades för giftig frukt? Nej. Har inte hört om deras giftiga äpplen 7. Gav du nåt nyårslöfte senast och har du hållit det? Nej 8. Är du en slösa eller en spara? Slösa i början på månaden och spara i slutet 9. Följer du politiska frågor och debatter inför valet? Nej 10. Vem i Jönsson-ligan är just du? Var så längesen jag såg dom filmerna så jag vet inte 11. I vilket ärende var du i kyrkan senast? Pappas begravning i maj 12. Vad skulle du göra om du på en skogspromenad hittade en stor summa pengar i en sedelbunt med ett gummiband omkring? Troligtvis handla upp dom, med risk för noja då jag tror att dom är märkta på något sätt. Kan se mig själv på Efterlyst... - Känner du igen denna kvinna som handlade för pengar som kom från rånet i... bla bla 13. Vilken uppfinning som du använder ofta retar du dej mest på för att den kunde gjorts annorlunda? Fritösen som är så himla svår att rengöra 14. Vilken sökmotor använder du? Google, hitta.se 15. Är du bra på att komma ihåg dom vetenskapliga namnen på växterna du odlar? Nej, kommer inte ihåg de svenska namnen ens 16. Om du precis köpt en ny regnmätare i grön plast för 9:90 trots att du tycker det är jättetråkigt med just en grön, och i en annan affär råkar på en likadan men blå för 29:90 - skulle du då också köpa den blå? Behöver ingen regnmätare i min lägenhet 17. Vet du vem som skrivit texten till Du gamla du fria utan att söka på nätet? Nej. 18. När du ser på deckare på TV, försöker du då lista ut vem som är skurken av alla misstänkta? Ser inte så ofta på deckare 19. Håller du till höger eller vänster när du går på trottoaren? Försöker nog hålla mig till höger, men det blir nog mest kors o tvärs på Stockholms trottoarer 20. Har du nån hemlig dröm du vill/kan berätta om för oss andra? Nej
--------------------
Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker...
|